رویدادها آرشیو خبر ها
لیـست یوونتوس اعلام شد ; غیـبت توز ، مارکیزیو و جووینکو

لیـست یوونتوس اعلام شد ; غیـبت توز ، مارکیزیو و جووینکو

یوونتوس برای بازی فردا مقابل جنوا تمرینات خود را بطور کامل پشت سر گذاشت و تا دقایقی دیگر ، کاروان یوونتوس عازم جنوا خواهد شد .

آنتونیو کونته لحظاتی پیش لیست ِ 21 نفره یووه را اعلام کرد و همانطور که پیش بینی میشد ، کلودیو مارکیزیو ، سباستین جووینکو و کارلوس توز که هنوز دچار مصدومیت هستند در لیست بازیکنان یووه برای بازی با جنوا حضور ندارند .

در خط دفاع برای بازی فردا پیش بینی می شود که کیلینی ، بونوچی و بارتزالی 3 بازیکن یوونتوس باشند . اگرچه گفته می شود که آنتونیو کونته بدنبال جایگزینی برای بارتزالی و کیلینی هم است تا بتوانند برای بازی پنج شنبه مقابل فیورنتینا ، آمدگی بیشتری داشته باشند .

در خط هافبک حضور لختشتاینر ، ویدال ، پیرلو ، پوگبا تقریبا قطعی بنظر می رسد و احتمالا آزاموا در بازی فردا استراحت می کند و فدریکو پلوز جایگزین او خواهد شد .

همچنین گفته می شود که پادووین احتمالا جایگزین مارکیزیوی مصدوم خواهد بود ، اگرچه هنوز هم انتخاب پادویین سخـت توصیف می شود .

در نهایـت پیش بینی می شود که ، یورنته و اوسوالدو زوج خط حمله یوونتوس را تشکلی خواهند داد .

لیست یوونتوس :
بوفون - کیلینی - کاسرس - اوگبونا - پوگبا - پلوزو - یورنته - بارتزالی - اوسوالدو - بونوچی - پادویین - پیرلو - آزاموا - ویدال - لختشتاینر - کوالیارلا - استوراری - ایزلا - روبینهو - اسلیوکا - مارزوک
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: